Jak to wszystko działa ?
Naprawa oraz odesłanie
90% napraw przeprowadzamy w dzień otrzymania urządzenia, po naprawie bezzwłocznie odeślemy urządzenie z powrotem do podanego przez ciebie paczkomatu. Cała procedura od twojej wysyłki do otrzymania naprawionego urządzenia może potrwać tylko 48h wszystko jest jednak zależne od tego o której godzinie wyślesz urządzenie, czy posiadamy wymagane części na miejscu oraz oczywiście od kuriera.
Wysyłka / Dostarczenie
Gdy podejmiesz już decyzję wyślemy ci link do bramek płatniczych, po opłaceniu usługi będziesz mieć dwie opcje :
1 Dostarczenie urządzenia do naszego serwisu w Łosiu.
2 Wysyłka za pomocą paczkomatu do naszego paczkomatu:
iSwap
kontakt@iswapgsm.pl
+48 574 656 767
numer paczkomatu: LQE01M
Pamiętaj by przed wysyłką usunąć blokadę ekranu w innym razie nie będziemy w stanie przetestować urządzenia po naprawie przez co nie będziemy mogli udzielić gwarancji.
Pierwszy kontakt
Pierwszy krok to napisanie do nas wiadomości w której będziemy od ciebie potrzebować podstawowych danych osobowych byśmy mogli odpisać oraz informacji na temat uszkodzonego urządzenia (marka, model, uszkodzenie, inne szczegóły).
Odpiszemy ci podając wycenę oraz parę możliwości (części różnych producentów/technologii).
W porównaniu do innych serwisów my dajemy klientowi wybór nie naciskając na opcje najbardziej dla nas opłacalną, jeśli jednak będziesz tego potrzebować to pomożemy ci wybrać najbardziej dla ciebie opłacalną opcję.
BĄDŹMY W KONTAKCIE
Dominik Cekliniak
Łosie 86A
38-312 Łosie
kontaktiswap@gmail.com
Lub użyj formularza poniżej.
+48 574 656 767
NA SKRÓTY
GODZINY OTWARCIA
8:00-17:00
8:00-17:00
8:00-17:00
8:00-17:00
8:00-17:00
10:00 - 15:00
Nieczynne
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
KONTAKT
Dominik Cekliniak "iSwap"
Łosie 86A
38-312 Łosie
NIP: 7382170146
tel. +48 574 656 767
kontaktiswap@gmail.com