Każde przysłane urządzenie jest dokumentowane fotograficznie w razie uszkodzeń w trakcie wysyłki. Ty kliencie jesteś odpowiedzialny za bezpieczne spakowanie oraz dostarczenie urządzenia, my za to jesteśmy odpowiedzialni za urządzenie od momentu otrzymania go od kuriera aż do momentu dostarczenia go w twoje ręce. Jeśli urządzenie będzie nieadekwatnie zapakowane, bądź paczka nie będzie się nadawać do odesłania urządzenia, za darmo przepakujemy twoje urządzenie tak by bezpiecznie dotarło w twoje ręce.
W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą napisz do nas email, sms lub zadzwoń.
Dziękujemy za zamówienie !
Ale co teraz ?
Naprawa oraz odesłanie
90% napraw przeprowadzamy w dzień otrzymania urządzenia, po naprawie bezzwłocznie odeślemy urządzenie z powrotem do ciebie. Cała procedura od twojej wysyłki do otrzymania naprawionego urządzenia może potrwać tylko 48h wszystko jest jednak zależne od tego o której godzinie wyślesz urządzenie, czy posiadamy wymagane części na miejscu oraz oczywiście od kuriera.
Wysyłka / Dostarczenie
Wszystko spakowane ? Super ! Teraz czas na dostarczenie urządzenia do naszego serwisu:
1. Jeśli wybrałeś/aś dostarczenie osobiste skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia terminu.
2. Jeśli chcesz wysłać urządzenie za pomocą InPost do naszego paczkomatu to na stronie InPost opłać przesyłkę adresując ją na paczkomat poniżej:
iSwap
kontakt@iswapgsm.pl
+48 574 656 767
numer paczkomatu: LQE01M
3. Preferujesz kuriera/pocztę ? Nie ma problemu wyślij urządzenie na adres poniżej:
Dominik Cekliniak "iSwap"
Łosie 86A
38-312 Łosie
W razie wysyłki kurierem/pocztą pamiętaj że paczka zostanie zwrócona na adres podany podczas zamówienia bądź jeśli została zaznaczona opcja inPost to na paczkomat wskazany podczas składania zamówienia, opłacając wysyłkę podczas zamówienia opłaciłeś przesyłkę zwrotną.
Pamiętaj by przed wysyłką usunąć blokadę ekranu w innym razie nie będziemy w stanie przetestować urządzenia po naprawie przez co nie będziemy mogli udzielić gwarancji.
Spakuj bezpiecznie urządzenie
Spakuj bezpiecznie urządzenie przed wysyłką, polecamy umieścić urządzenie w oryginalnym pudełku od urządzenia które można potem dodatkowo owinąć folią bąbelkową i umieścić w kartonie do wysyłki, jeśli nie posiadasz foli bąbelkowej możesz użyć starych gazet albo jakiegokolwiek innego materiału amortyzującego. W środku pudełka umieść numer zamówienia może to być prosta karteczka z napisanym numerem zamówienia, może to przyśpieszyć proces naprawy w razie gdyby dwa podobne modele znalazły się w naszym serwisie.
NA SKRÓTY
GODZINY OTWARCIA
8:00-15:30
8:00-15:30
8:00-15:30
8:00-15:30
8:00-15:30
9:00 - 12:30
Nieczynne
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
KONTAKT
"iSwap" Dominik Cekliniak
Kazimierza Wielkiego 1A
Lokal 5 (Serwis iSwap)
33-330 Grybów
NIP: 7382170146
tel. +48 574 656 767
kontaktiswap@gmail.com